Verzend-en leveringsbeleid

Leveren & Retourneren

massage salon

Levertijd en Verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 18:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 5,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

massage salon

Ruilbeleid

Items gekocht bij Movement Matters Nederland kunnen in de meeste gevallen binnen 60 dagen na ontvangst worden geretourneerd. Gedurende deze periode, kun je de producten proberen en beoordelen zoals je ook zou doen in een fysieke winkel. Wanneer je een product wilt retourneren moet deze wel in dezelfde staat zijn als bij ontvangst, zonder enige beschadigingen. Je mag producten uit de verpakking halen, tenzij de verpakking verzegeld is. Wanneer je er voor kiest producten te retourneren, vragen we je dit vooraf te melden door het retourformulier op onze website in te vullen of onderstaand herroepingsmodel te gebruiken. Je kunt ons ook op de hoogte stellen door een email te sturen naar: marielle@movementmatters.nl. Houd er rekening mee dat je producten terug moet sturen binnen 14 dagen nadat je ons geïnformeerd hebt.

Verwerking van jouw retour

Nadat wij je retourverzending hebben ontvangen, gaan we aan de slag met de beoordeling van de geretourneerde artikelen en de verwerking van jouw terugbetaling. Het geld wordt gerestitueerd volgens de originele betaalmethode die je tijdens de aankoop hebt gebruikt, tenzij anders gewenst. Het bedrag wordt binnen 7 dagen teruggestort. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor onze rekening.

Artikelen die niet geretourneerd kunnen worden

De volgende type artikelen kunnen niet worden geretourneerd: Diensten die met toestemming van de koper zijn gestart. zoals:

  • Abonnementen
  • Bederfelijke goederen of producten met een beperkte houdbaarheid
  • Producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd nadat ze zijn geopend zoals: Massageolie

Garantie

 

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor jou. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kunt je ons bereiken middels de volgende gegevens:

Movement Matters Nederland
Tel: 0611414578
Mail: massage@movementmatters.nl

Iemand iets geven ?

Schrijf jezelf in en ontvang waardevolle tips om iemand een fijne dag te bezorgen.